رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از افزایش ۱۱ درصدی برخورد با سرنشینان فاقد کمربند ایمنی در ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 13 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: به استناد ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال ۱۳۸۹، بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و کلیه سرنشینان انواع خودروهای در حال حرکت در تمامی راه‌ها و همچنین استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای رانندگان و ترک نشینان هر نوع موتورسیکلت اجباری است.

وی افزود: بستن کمربند ایمنی علاوه بر افزایش سطح ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه نمادی ظاهری و واقعی از رفتارهای قانونمدارانه یک راننده قانون مداراست.

این مقام مسئول با گله مندی از برخی از رانندگان خاطرنشان کرد: شماری از رانندگان وسایل نقلیه به رغم داشتن علم و آگاهی درخصوص ضرورت استفاده اجباری از کمربند ایمنی همچنان نسبت به بستن این ابزار ایمنی بخش بی تفاوت می‌باشند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی برخورد با سرنشینان فاقد کمربند ایمنی در ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل به رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه تاکید کرد: پیش از حرکت کمربندی خود را ببندند و تا رسیدن به مقصد همچنان آن را بسته نگه دارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار