مدیرکل استاندارد ایلام گفت: پودر لباسشویی با نام تجاری فروماژ که در یک واحد تولیدی غیرمجاز در این استان تولید می‌شود، جعلی و غیراستاندارد است.
کد خبر: ۸۱۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 12 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت : پیرو بازرسی‌های انجام شده کارشناسان این اداره کل و همچنین گزارش‌های رسیده از ادارات استاندارد استان‌های کرمانشاه و همدان یک واحد تولیدی متخلف واقع در شهر ایلام اقدام به تولید و توزیع فرآورده پودر لباسشویی با جعل علامت استاندارد کرده است.

وی افزود: در این‌ خصوص و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، دستور جمع‌آوری تمامی پودرهای لباسشویی که با این برند در سطح بازار استان و سایر استان‌ها توزیع شده است، صادر شد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پرونده این واحد تولیدی بعد از شناسایی جهت برخورد حقوقی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

همتی از شهروندان خواست: از خرید پودر لباسشویی توزیع شده در سطح بازار با برند فروماژ خودداری کنند.

به‌گفته‌ وی بر روی بسته‌بندی محصول علامت استاندارد با کد ۱۰ رقمی جعل شده و سیب سلامت با شماره ۱۱۵۵۱/ ۳۸ درج شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند علامت استاندارد بدون کد ۱۰ رقمی رهگیری استاندارد قابل اطمینان نیست و در خصوص کالاهایی که دارای علامت استاندارد بوده و از نظر شکل ظاهری و یا کیفیت دارای مشکل هستند احتمال جعل علامت استاندارد وجود دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ که مختص محصول و در زیر آرم استاندارد درج شده است، به اطلاعات و مشخصات محصول پی ببرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار