استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : سردار سلیمانی سردار دلهای آزادی خواهان جهان بود و امروز غم از دست دادن این سردار رشید همه مظلومان عالم را محزون و غمگین ساخته است.
کد خبر: ۸۱۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 06 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است و غم از دست دادن سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی همه مظلومان عالم را محزون و غمگین ساخته است که امیدواریم به زودی شاهد انتقام خون این سردار عزیز از دشمنان باشیم.

وی افزود: سردار سلیمانی بعنوان یک مقام رسمی حامل پیام جمهوری اسلامی برای کشور عراق بود که توسط جنایتکاران آمریکایی ترور شد و به شهادت رسید.

استاندار ایلام آمریکا را حامی اصلی تروریسم در جهان عنوان و تاکید کرد: سردمداران ایالات متحده در ظاهر شعار دموکراسی سر می دهند و در عمل نشان داده‌اند پشت تمام حرکات تروریستی در جهان پنهان شده اند.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که تراز سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر است، اضافه کرد: سردار سلیمانی سردار دلهای آزادی خواهان جهان بود و امروز غم از دست دادن این سردار رشید همه مظلومان عالم را محزون و غمگین ساخته است.

وی یادآور شد: این سردار دلاور جلوتر از همه در نبرد با دشمن سینه سپر می کرد و بقیه به دنبال این فرمانده شجاع بودند و انشاء الله به زودی شاهد انتقام خون حاج قاسم از دشمنان باشیم.

استاندار ایلام در ادامه این نشست به ارایه گزارشی از وضعیت استان و کسب رتبه اول در سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی کشور ایلام از رتبه ۳۱ اکنون به رتبه اول در بحث امنیت سرمایه گذاری رسیده و طرح های بسیار خوبی در بخش نفت و گاز، اشتغال روستایی، اجرای طرح های کشاورزی و پتروشیمی و ... در استان اجرا شده و در حال انجام است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: هرچند در استان بیکاری وجود دارد اما فرهنگ شاغل در بین مردم استان باید تغییر کند زیرا مردم ایلام کسی که دارای شغل اداری هست را شاغل می دانند.

وی افزود: حتی فارغ التحصیلان جویای کار تنها به دنبال شغل اداری هستند که باید فرهنگ تعریف شاغل در استان تغییر کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اجرای طرح های بزرگ راهسازی ، پتروشیمی، پروژه های لرزه نگاری، نفت و گاز و ... که با حضور رئیس جمهور نیز چندین طرح دیگر شروع بکار می کند موجب ایجاد تحول بزرگی در استان خواهد شد.

سلیمانی دشتکی گفت: ایلام در بحث سیل و اربعین چندین برابر بودجه استان اعتبار از مرکز جذب کرده است که این امر بدون شک در زیرساخت های استان تحول بزرگی ایجاد خواهد کرد.

وی به ضرورت توجه و رسیدگی به وضعیت اشتغال و معیشتی به بخش ماژین و شهرستان هلیلان تاکید کرد و گفت: باید طرح های بسیار خوبی در این مناطق برای مردم محروم اجرا شود.

سلیمانی دشتکی با تقدیر از زحمات سپاه پاسداران در این مناطق و تلاش در راستای محرومیت زدایی توسط کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادها گفت: باید این اقدامات تا توسعه و ارتقا وضعیت معیشتی مردم ادامه یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار