معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سهم استان در طرح کارورزی ۶۰۰ نفر است اما تاکنون ۲ هزار و ۱۴۲ کارورز جذب شده که نشان از تحقق حداقل ۳۵۰ درصدی اجرای این طرح در ایلام دارد.
کد خبر: ۸۱۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 01 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد خان محمدیان  اظهار داشت: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد، جزو هشت استان پایلوت است و تاکنون در ۴۷ واحد پذیرنده استان، ۱۰۷ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده کرده و موفق به ادامه فعالیت در محل کار خود شدند.

وی افزود: همچنین ایلام در زمینه برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال جزو سه استان برتر و در زمینه مصوبات اشتغالی، شورای هماهنگی ایلام جزو چهار استان برتر کشور است.

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: نتیجه برگزاری منظم نشست ها باعث جذب بیش از ۸۰ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی شده است.

خان محمدیان تاکید کرد: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری تاکنون سه هزار و ۹۷۲ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال و ایجاد پنج هزار و ۸۶۹ شغل در استان ایلام پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۲۷ طرح اشتغال فراگیر نیز با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد ۳۹۲ شغل در استان پرداخت شده است.

وی گفت: براساس آمار مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان ایلام در تابستان امسال ۸.۷ درصد است که نسبت به سال گذشته در همان فصل ۳.۱ درصد کاهش یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار