فرمانده انتظامی شهرستان دهلران؛
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری قاتلی که یک ماه پیش یک نفر را کشته و از محل متواری شده بود خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 26 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دشت عباس در ماه گذشته، بلافاصله ماموران این انتظامی، به صورت ویژه دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مردی به هویت نامعلوم با ضربات جسم سنگین به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل به‌جا نمانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: بلافاصله با تدابیر عملیاتی، توسط انتظامی شهرستان دهلران ماموریت جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان دهلران و یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی و اقدامات خاص پلیسی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل دادگاه عمومی موسیان و دشت عباس، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای قاتل 30 ساله فراری شدند. 

مکی یادآور شد: ماموران پلیس، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش در یکی از استان‌های همجوار، محاصره و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل، اختلاف مالی و مجادله لفظی عنوان کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار