رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با بیان اینکه ازدواج یک امر مقدس الهی است گفت: با ترویج ازدواج آسان که ضرورت امروزه است همراه با سبک کردن مجالس و همت خود زوجین این امر مقدس را تسهیل بخشید.
کد خبر: ۸۰۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 26 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سردار غلامرضا سلیمانی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اصلاً کمک و مساعدت نبود چون مردم در تنگدستی و فقر زندگی می‌کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی این مسیر تغییر کرده و با وجود اینکه دشمنان مانع از دستیابی به پیشرفت‌ها بودند ولی پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: باید موانع از پیش روی جوانان با همت جوانان و تسهیل گری که خود مردم و مسئولان انجام می‌دهند، برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ما در سازمان بسیج همراه با مسئولین وظیفه داریم موانع پیش روی جوانان را تسهیل کنیم، با ایجاد اشتغال مولد و همچنین کوچک‌تر شدن هزینه بنگاه‌های دولتی و صرف کردن اعتبارات در زمینه عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی می‌توان برای مردم اشتغال ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زوجین تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌هایی که دارند سختی‌هایی است که در راه جوانان وجود دارد و باید موانع پیش روی جوانان برداشته شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار