بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران گفت: تمام هدف و برنامه‌ریزی‌ام را برای کسب مدال در پارالمپیک 2020 توکیو قرار داده‌ام.
کد خبر: ۸۰۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 25 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،شهلا بهروزی راد ، بااشاره به آغاز دور جدید اردوی آماده سازی تیم پاراکانو ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند و رقابت‌های جهانی در آلمان، اظهار کرد: پس از رقابت‌های جهانی مجارستان که سهمیه پارالمپیک را در آن گرفتم، این چهارمین مرحله از اردو آمادگی تیم ملی است که در آن شرکت دارم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین سال آینده در تایلند برگزار می‌شود، یکی از مهمترین رقبای المپیکی‌ام از کشور ازبکستان حضور دارد، برای همین تمام تلاشم را می‌کنم که عملکردم را ارتقاء دهم و رقابت خوبی با این حریف ازبک داشته باشم.

ملی پوش پارکانوی ایران بابیان اینکه برای حضور در پارالمپیک تنها به کسب مدال و نه فقط حضور در فینال فکر می‌کنم، ادامه داد: البته رقبایم نیز قطعا برای کسب مدال در المپیک تلاش می‌کنند و با روش‌های علمی پیش می‌روند.

وی یادآورشد: در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت برگزار می‌شود، ورزشکاران کشورهای مختلف با تمام توان خود در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و رقابتی شبیه المپیک را خواهیم دید، برای همین فرصت خوبی است که دوباره خودم را محک بزنم تا سطح آمادگی‌ام را برای المپیک بسنجم.

بهروزی راد بابیان اینکه درحال حاضر روزانه پنج ساعت تمرین زیرنظر سرمربی تیم ملی در دریاچه آزادی تهران انجام می‌دهم، گفت: تا پایان زمستان بیشتر تمرکز تمریناتم روی تمرینات استقامتی، بدنسازی و قدرتی است و با بهتر شدن هوا تمرینات سرعتی و رکوردگیری را انجام می‌دهم.

وی در پایان اعلام کرد: شرایط اردوهای تیم ملی بسیار خوب است و مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار