به گزارش تابناک تبریز از دنیای اقتصاد، بازار طلا و ارز در حالی امروز شاهد افزایش نسبی قیمت ها بودند که بازار سکه همچنان روز پرنوسانی را تجربه کرد.

قیمت اونس طلا امروز

قیمت هر اونس طلا شاهد افزایش ۰.۰۴ درصدی قیمت بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۷۶ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۱,۴۷۶ (یک هزار و چهارصد و هفتاد و شش) دلار رسید. 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۵۰,۲۰۰ (چهارصد و پنجاه هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۲ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۵۹ درصدی، از ۵۹۶,۶۰۰ (پانصد و نود و شش هزار و ششصد ) تومان به ۶۰۰,۲۰۰ (ششصد هزار و دویست ) تومان رسید. 

قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۱۱۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۹۵۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، دلار که روز قبل تا ۱۲,۵۵۲ (دوازده هزار و پانصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۲ درصدی به ۱۲,۷۰۵ (دوازده هزار و هفتصد و پنج ) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۲,۸۸۰ (دوازده هزار و هشتصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۴ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۳,۹۰۶ (سیزده هزار و نهصد و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است. 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۵۶ درصدی، از ۱۶,۸۴۴ (شانزده هزار و هشتصد و چهل و چهار ) تومان به ۱۷,۱۱۲ (هفده هزار و یکصد و دوازده ) تومان رسید. 

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درام ارمنستان ۲۷ (بیست و هفت) تومان، درهم امارات ۳,۵۱۵ (سه هزار و پانصد و پانزده) تومان، لاری گرجستان ۴,۴۵۴ (چهار هزار و چهارصد و پنجاه و چهار) تومان، لیر ترکیه ۲,۱۹۴ (دو هزار و یکصد و نود و چهار) تومان، دلار کانادا ۹,۷۸۲ (نه هزار و هفتصد و هشتاد و دو) تومان، دلار استرالیا ۸,۸۳۶ (هشت هزار و هشتصد و سی و شش) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۲۸۵ (سیزده هزار و دویست و هشتاد و پنج) تومان، روبل روسیه ۲۰۵ (دویست و پنج) تومان، بات تایلند ۴۳۰ (چهارصد و سی) تومان و رینگیت مالزی ۳,۱۱۴ (سه هزار و یکصد و چهارده) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۳۷۹,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ - به ۴,۳۷۹,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار) تومان رسید. 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۴۶۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۴۳۴,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و سی و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۹ درصدی داشته است. 

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با کاهش ۱.۷۱ درصدی، از ۲,۳۷۹,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار) تومان به ۲,۳۳۹,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و سی و نه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۳.۴۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۴۳۰,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و سی هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۰۰,۰۰۰ (نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۱ درصدی داشته است.