استاندار ایلام؛
استاندار ایلام خواستار تشریح عملکرد دولت توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: امروز دولت همه جوره مظلوم واقع شده است، از یک بعد بایست در جنگ اقتصادی با دشمن بایستد و همزمان یک قسمت توجه خود را صرف تخریب های منتقدان داخلی کند و از سویی دیگر حامیان نیز بدون درک شرایط موجود نسبت به دولت دست به قضاوت می زنند
کد خبر: ۸۰۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 15 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان از اختصاص ۸۴۰ میلیارد تومان در سیل فروردین ماه برای کمک به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: علاوه بر ۶۴۰ میلیارد تومانی که در مرحله اول برای استان مصوب شده بود که ۵۰ درصد آن بصورت بلاعوض و مابقی تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شد، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از ردیف ملی اضافه شد و بخشی از این اعتبارات نقدی ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: این میزان قریب ۳ برابر بودجه عمرانی استان در سال ۹۹ است و جذب چنین اعتباری در این شرایط سخت مالی می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

استاندار ایلام در ادامه اشاره ای به بودجه ۹۹ داشت و گفت: مجموعه تلاش ها و رایزنی ها باعث شد تا استانی که ۰.۷۳ درصد جمعیت کشور را دارد ۲.۸۶ درصد بودجه کشور را به خود اختصاص دهد و در بین ۳۱ استان در رتبه ۲۲ کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۹ سهم استان از محل اعتبارات هزینه ای استانی کشور ۲.۲درصد، سهم استان از محل اعتبارات تملک دارایی های استانی ۲.۱ درصد، سهم استان از محل اعتبارات توازن ۱.۷ درصد، سهم استان از محل اعتبارات ملی استانی شده ۱.۸ درصد و سهم استان از محل اعتبارات ملی (مشخص) در کشور  ۲.۹ درصد چیزی بیش از سه برابر شاخص جمعیت استان نسبت به کل کشور است.

وی در ادامه خواستار تشریح عملکرد دولت توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: امروز دولت همه جوره مظلوم واقع شده است، از یک بعد بایست در جنگ اقتصادی با دشمن بایستد و همزمان یک قسمت توجه خود را صرف تخریب های منتقدان داخلی کند و از سویی دیگر حامیان نیز بدون درک شرایط موجود نسبت به دولت دست به قضاوت می زنند.

سلیمانی دشتکی با انتقاد از برخی مدیران ضعیف که توان دفاع از عملکرد خود ندارند، افزود: دولت خدمات قابل قبولی در این شرایط سخت اقتصادی در استان انجام داده است و مدیران بایست توانایی تشریح عملکرد خود بعنوان کارگزار این نظام و دولت داشته باشند.

وی در ادامه خواستار برگزاری تور رسانه ای توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: مدیران از رسانه ها دعوت کنند ضمن مصاحبه، بصورت میدانی از پروژه های و طرح هایی که انجام شده و یا در دست اجرا است بازدید بعمل آوردند و مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار