مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: استان کهکیلویه و بویراحمد با ۱۵۰ نفر، کردستان ۱۲۰ و استان ایلام با ۸۰ نفر در اجرای طرح یارانه دستمزد پیشتاز هستند.
کد خبر: ۸۰۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 14 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد از بین هشت استان پایلوت کشور در جایگاه سوم قرار دارد.

وی افزود: اکنون در ۲۸ واحد پذیرنده استان ۸۰ نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده می کنند و توانسته اند در محل کار خود ادامه فعالیت دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: استان کهکیلویه و بویراحمد با ۱۵۰ نفر، کردستان ۱۲۰ و استان ایلام با ۸۰ نفر در اجرای طرح یارانه دستمزد پیشتاز هستند.

شیرخانی گفت: در طرح یارانه دستمزد دولت با تقبل حدود ۳۰ درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند.

وی اظهار داشت: این طرح دارای دستورالعمل و موارد قانونی خاصی است و به هر طرحی تعلق نمی گیرد بلکه دارای شرایط خاصی برای پرداخت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام همچنین به اجرای طرح کارورزی در استان اشاره کرد و گفت: استان ایلام مقام پنجم کشور را در اجرای این طرح به خود اختصاص داده است.

شیرخانی یادآور شد: سهم استان در اجرای طرح کاروری ۵۵۰ نفر بود که سه برابر ظرفیت آن کارورز جذب کرده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که پیامدهای کارورزی منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار