استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: نباید در جامعه به برخی مسائل دامن زد و شایعه پراکنی کرد ولی اگر یک موضوع اپیدمی هست مثلا چون بیماری واگیر آنفلوانزا باید همه را در جریان گذاشت، اما وقتی مسئله موردی هست آن را تعمیم به جامعه ندهیم چرا که عواقب آن به مراتب بیشتر از عامل اولیه خواهد خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 14 December 2019

  به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی گفت: دشمن ابتدا از جنگ فیزیکی رو به جنگ فرهنگی آورد و امروز با جنگ اقتصادی و روانی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دارد.

وی ادامه داد: در این شرایط وحدت و همدلی راهگشا است و همه بایست با درک شرایط موجود در مسیر برون رفت از وضعیت پیش آمده حرکت کنیم.

وی با اشاره به این مهم که امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، گفت: دشمن از تمام توان و زور خود برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده می کند و اینجا پذیرفتنی نیست که در این شرایط نیروهای خودی که درگیر جنگ با دشمن هستند را به هر بهانه ای تضعیف کرد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر ایجاد امید و نشاط در جامعه از بزرگ نمایی برخی مشکلات انتقاد کرد و گفت: در جایی مشکی وجود دارد و یا یک مدیر تخلفی انجام داده است نباید تمام وضعیت و مدیران را زیر سئوال برد البته با همان موارد اندک نیز بایست قاطعانه برخورد کرد اما در اینجا بحث این است که همه چیز را با عینک بدبینی نگاه نکنیم.

استاندار ایلام در ادامه به اشاره به این موضوع که نباید مردم را به همه چیز بدبین کرد، افزود: خدمات دولت خدمات نظام است اگر مردم بدبین شدند هر شایعه ای در ذهن مردم ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از بزرگ نمایی مسائل و مشکلات جلوگیری کنیم و با گفتار و رفتار عقلانی مبلغ امید و دلگرمی در جامعه باشیم.

وی افزود: در هر صورت مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و اگر جایی راهی برای حل مشکل پیدا نمی شود سعی کنند ارباب رجوع را بطور شفاف در جریان موضوع قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار