معاون اجتماعی انتظامی ایلام:
معاون اجتماعی انتظامی ایلام از تشکیل بیش از چهار هزار پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی خبر داد وگفت: ۷۲ درصد از این پرونده به مصالحه انجام شده است.
کد خبر: ۸۰۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 14 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرزاد یاسمی در نشست تعاملی روسای کلانتریها و مددکاران اجتماعی انتظامی استان ایلام اظهار داشت :در ۷ ماهه سال جاری تعداد ۴ هزار و ۳۲۶ پرونده  در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتریهای سطح استان تشکیل که بیشترین علت مراجعه در زمینه های خانوادگی، نزاع ودرگیری ،اجتماعی وحقوقی بوده و با تلاش کارشناسان مجرب دوایر مشاوره و مددکاری، ۷۲ درصد پرونده ها منجر به سازش شده است.

وی افزود: کلانتریها در کارهای اجرایی و انتظامی فعال هستند و بیشترین ارتباط را با مردم دارند ویکی از سازمانهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد امروز پلیس است پس می طلبد که این مراکز، ویترینی از اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تسکین دهنده آلام مردم باشند و سریعا به آن رسیدگی کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز از لحاظ رفتاری به یک مرحله واقعی رسیدیم چرا که  بحث رفتاری اسلامی را در ارتباط کاری مشاهده می کنیم.

وی یادآور شد: تقریبا دو دهه است که کار مشاوره ای ومددکاری  در کلانتریها آغاز شده  و روسا باید بیشترین منفعت را از مددکاران اجتماعی در بحث حوزه مدیریتی وسازمانی ببرند و بتوانند میزان پرونده های ارجاعی خود به مراکز قضائی را با مصالحه کمتر کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار