مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ایلام قطب بزرگ تیراندازی در کشور است، کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تیراندازی نشان از استعدادهای ارزشمند این استان کمتر توسعه یافته است.
کد خبر: ۸۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 14 December 2019
 
 

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علیشاهی اظهار داشت: ایلام قطب بزرگ تیراندازی در کشور است، کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تیراندازی نشان از استعدادهای ارزشمند این استان کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: ۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

وی تصریح کرد: از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقاضا می کنیم که با تجهیز سالن تیراندازی استان که ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد زمینه ارتقای رشته تیراندازی در استان را فراهم کرده تا برای برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: آرمینا صادقیان تیرانداز استان ایلام فقط ۱۶ سال دارد و قطعا چهار دوره المپیک را می تواند به راحتی کاروان ایران را همراهی کند و جواد فروغی دیگر تیرانداز استان ایلام هم با درخشش در دوحه نشان داد می توان به او در المپیک هم امیدوار باشیم.

هم اکنون بیش از ۳۲۰ باشگاه خصوصی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، روستاها، بخش ها و دهستان های استان ایلام فعال شده است./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار