مدیریت شرکت‌های M۵ و Atm، پس از تصمیم برای تبدیل سطوح داخلی قطار‌های مترو به فضا‌های تبلیغاتی بالقوه، آن‌ها را با نقاشی‌های ویژه ارائه کردند.
کد خبر: ۸۰۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 14 December 2019

مدیریت شرکت‌های M۵ و Atm، پس از تصمیم برای تبدیل سطوح داخلی قطار‌های مترو به فضا‌های تبلیغاتی بالقوه، آن‌ها را با نقاشی‌های ویژه ارائه کردند. اولی به افتخار المپیک زمستانی ۲۰۲۶ که بین میلان و کورتینا D'Ampezzo برگزار خواهد شد، به ورزش‌های برفی اختصاص دارد و دیگری ادای احترام به طبیعت است؛...

فضای پاییزی، برگ ها‌ی زرد، گل‌های بهاری و سواحل شگفت‌انگیز استوایی، مسافران یکی از خط‌های مترو میلان ایتالیا را احاطه کرده اند. مسافران خط متروی میلان (لیلا M۵)، خود را در میان مناظر طبیعی فصل‌های چهارگانه می‌بینند، اطرافشان با برچسب‌های رنگی روی دیوار قطار‌ها و کف آن پوشیده شده است. جنگل پر از درخت، برگ‌های پاییز، باغ گل بهاری، سواحل فیروزه‌ای دل‌انگیز در تابستان، و اسکیت سواری در زمستان است.

 
 

مدیریت شرکت‌های M۵ و Atm، پس از تصمیم برای تبدیل سطوح داخلی قطار‌های مترو به فضا‌های تبلیغاتی بالقوه، آن‌ها را با نقاشی‌های ویژه ارائه کردند. اولی به افتخار المپیک زمستانی ۲۰۲۶ که بین میلان و کورتینا D'Ampezzo برگزار خواهد شد، به ورزش‌های برفی اختصاص دارد و دیگری ادای احترام به طبیعت است؛ موضوعی که برای جلب توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست انتخاب شده است.

 

بنا به گزارش وب سایت ایتالیایی milanotoday، این پروژه اولیه که در هجدهم نوامبر افتتاح شده، با هدف استفاده بهینه از سطوح داخلی قطار‌ها راه اندازی گشته است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار