مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:
مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نمادی از توانمندی و پتانسیل ورزشی بانوان استان است، گفت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بیش از 10 سال است که به طور مداوم در لیگ برتر قرار دارد و این نشان از پتانسیل ویژه بانوان ورزشکار استان در این رشته ورزشی است.
کد خبر: ۸۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 14 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان که در محل تمرین تیم فوتبال بانوان در زمین چوار برگزار شد، افزود: قرار گرفتن این تیم در رده سوم جدول رده بندی این هفته از فصل مسابقات، نتیجه مدیریت و برنامه ریزی مناسب، کادر مربیگری توانمند، جوان گرایی و همدلی تیم است.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود که با حمایت و همکاری ادراه کل ورزش و جوانان استان بتوان بستر مناسبی برای تمرینات تیم فراهم نمود تا در مسابقات باقی مانده این فصل از لیگ برتر، تیم با آرامش خاطر بیشتری بازی کند.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه جایگاه خوب تیم در جدول رده بندی این فصل، در کنار تجربه های گذشته و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان مسیر بهبود و تعالی تیم فراهم شود تا تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بتواند نماینده ایی لایق در لیگ برتر کشور بوده و در راستای اعتلای ورزش بانوان مشوق و الگویی مناسب برای دیگر بانوان ورزشکار در سطح استان باشد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار گفت: اداره کل ورزش و جوانان از تیم های فوتبال بانوان، بیمه سلامت کبدی و تکواندو در استان حمایت ویژه می‌کند.

مظفر علی شائی افزود: تیم هایی که عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشند و معرف بهتری برای توانمندیهای استان باشند به یقین اداره کل ورزش و جوانان استان از آنها حمایت ویژه ای خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شورای ورزش مشکلات، مسائل و مشوق های بانوان مورد بحث قرار می گیرد، اظهار داشت: بار فوتبال استان به دوش تیم بانوان پالایش گاز ایلام است که انتظار می رود با درخشش در لیگ برتر، پیام رسان پتانسیل ورزشی بانوان این استان در کشور و سطح ملی ورزش باشد.

در پایان این دیدار به منظور حمایت، تشویق و بالابردن روحیه تیم، از سوی پالایشگاه گاز ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان به بازیکنان و اعضای کادر تیم پاداش اهدا شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار