مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد ؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: احداث آزاد راه پل زال- مورموری- دهلران- مرز چیلات دارای ردیف اعتباری در بودجه ۹۹ شده است.
کد خبر: ۸۰۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ 09 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  علی اصغر کاظمی در جمع خبرنگاراناظهار داشت : پی گیری احداث آزاد راه پل زال- مورموری- دهلران- مرز چیلات با هدف اتصال آزاد راهی کشور و نجف اشرف وتسهیل در ترانزیت بار و مسافراز سال گذشته در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت و در سفرهای وزیر راه و شهرسازی به استان مقدمات احداث این آزاد راه کلید خورد.

وی گفت: با پیگیری و همراهی استاندار ایلام در سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان بر مشارکت چهار بانک عامل در احداث این طرح تاکید شد.

وی خاطر نشان کرد خوشبختانه با پی گیری های مکرر در این زمینه امروز شاهد اخذ مجوز ماده ۲۳ و قرار گرفتن این پروژه در ردیف اعتباری ملی در بودجه سال ۱۳۹۹ هستیم و انشااله به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

کاظمی افزود: با اتصال آزاد راهی استان به کشور و در ادامه اتصال به کشور عراق یکی از مولفه های توسعه استان فراهم خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرادی
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
شش سال و نیم را با وعده و عید سپری کردید، این یک سال و نیم باقیمانده اش هم با این دلخوشی های کاذب و دهن پر بگذرونید.
حضرت عباسی مقامات عمرانی و راهسازی و ... استان اگر تونستین ریزش واریانت پایین دست تونل آزادی رو که دوران آقای مروارید کلید خورده بود و نتونست به سرانجام برساند مرتفع کردید دم از آزادراه بزنید. کار هر ... نیست خرمن کوبیدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار