مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: ۵ زندانی مالی جرائم غیر عمد به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، ستاد دیه استان و کمک‌های خیرین نیک اندیش در ایلام آزاد شدند.
کد خبر: ۸۰۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 09 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: در جریان اجرای طرح پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، ستاد دیه استان و کمک‌های خیرین نیک اندیش تاکنون ۵ زندانی مالی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند.

وی افزود: برای آزادسازی این زندانیان ۳۷۵ میلیون تومان در دو مرحله با کمک اوقاف و امور خیریه، ستاد دیه، خیرین و واقفین عزیز جمع‌آوری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این طرح شامل زندانیان غیر عمد که یک سال به بالا در زندان به‌سر می‌برند می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه جهت مشارکت خیران در این طرح شماره حساب بانک  مسکن شماره کارت: ۸۰۰۱‌‌‏-۸۰۰۱‌‌‏-۲۳۱۳‌‌‏-۶۲۸۰ ‌‏- شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا: IR۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‌‏- بنام سازمان اوقاف و امور خیریه ‌‏- حمایت از آزادی زندانیان اعلام کرده است.

عزیزی، در ادامه از عموم مردم و خیران دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خداپسندانه خانواده‌ای را از مشکل مالی رها و سرپرست خانوار را به جمع عزیزان شان بازگردانند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار