مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام رصد و پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۰۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 09 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شکرالله شیرخانی اظهار داشت: به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به صورت شفاف قابل رصد است.

وی افزود: د. هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال سهم این استان از اعتبارهای اشتغال روستایی است که تلاش می‌شود تا پایان سال ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز اضافه شود.

شیرخانی گفت: با بیان اینکه سال گذشته، ۱۸۰ میلیارد ریال مازاد بر سهم ایلام، اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی جذب شد، اظهار داشت: باید با توزیع هدفمند این میزان تسهیلات پنج هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد در استان شود.
 
وی گفت: امسال در راستای ایجاد اشتغال ثابت، تسهیلاتی که در اختیار متقاضیان قرار گرفته است برای نخستین بار در اتاق شیشه‌ای وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی رصد می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: این طرح‌ها بر اساس گزارش نهادهای نظارت کننده منجر به تولید شده یا در حال اجرا هستند و به صورت شفاف قابل پیگیری و رصد هستند.

وی اضافه کرد: برای تسهیل در فرآیند ایجاد شغل برای متقاضیان مجوزهای بی نام صادر شده است تا تمام فرآیندها تسریع یابند.

شیرخانی تاکید کرد: در عرصه‌های مختلف در بخش کشاوزی، صنعت، میراث فرهنگی، حمل و نقل و  خدمات کارهای بسیاری صورت گرفته است اما این اقدامات باید جوابگوی مشکلات باشند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار