مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی (برف و باران) از شب گذشته در استان، هیچ مشکلی در سطح راه‌های استان بوجود نیامده و تمام راه‌ها باز و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۸۰۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 08 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با وجود ادامه بارندگی ها هم اکنون در محور چنارباشی جاده بدره - ایلام بارش پراکنده برف را شاهد هستیم که با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن ها در جریان است.

وی افزود: همچنین در برخی مسیرها چون محور خان کشته در میمه - ملکشاهی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در گردنه قلاجه نیز مه آلودگی گزارش شده که انتظار می‌ رود رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در برخی جاده‌ ها چون گردنه ها و جاده های کوهستانی و برف گیر که نیاز به نمک ‌پاشی بود این عملیات انجام شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار