مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: ماموران این مجموعه موفق شدند کامیونی را توقیف کنند که بجای صادر کردن پوشاک به عراق در حال انتقال شن و ماسه به این کشور بود.
کد خبر: ۸۰۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 07 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح الله غلامی ظهار داشت: یک محموله پوشاک که از سایر گمرکات برای انتقال به عراق اظهار شده بود توسط برخی افراد سودجو با توجه به قیمت بیشتر آن در داخل کشور تخلیه و به جای آن شن و ماسه جاسازی و در حال انتقال به عراق بود.

وی افزود: با هوشیاری ماموران گمرک و پس از بررسی مدارک مشخص شد محموله پنج هزار و ۳۴۰ کیلوگرمی پوشاک تخلیه شده و بجای آن شن و ماسه به شکل پلمب شده ای جاسازی شده است.

مدیرکل گمرکات ایلام یادآور شد: پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل مسئولان مربوطه شده است.

غلامی همچنین به کشف و توقیف ۴۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم ماده مشکوک اسید کلریدریک در این گذرگاه مرزی اشاره و تاکید کرد: این میزان محموله با ۲ تریلر حمل و بارگیری شده بود که توسط ماموران گمرک کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: ماموران این اداره کل همچنین توانستند تعداد ۶ کامیون کاشی کشف کنند که صاحب کالا با جعل اسناد قصد فریب کارشناسان گمرک را داشت که با تیزبینی آنها کامیون ها توقیف و بعد از تکمیل نهایی به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شد.

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: ماموران گمرک مستقر در واحد ایکس ری نیز در چندین نوبت موفق شدند مقادیری سوخت که با روش ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

غلامی ضبط مقادیری دارو از قبیل ۴۰ عدد آمپول انسولین و ۳۱ عدد ویال انسولین از اتباع خارجی در حین خروج از کشور را از دیگر اقدامات طی روزهای گذشته عنوان کرد./م

برچسب ها: شن و ماسه ، محموله ، گمرک ، مهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار