امام جمعه موقت ایلام
امام جمعه موقت ایلام گفت: تنها راه مقابله با هجمه همه جانبه استکبار جهانی، مقاومت و حفظ عزت ملی است و هرگونه مذاکره‌ای نیز باید در چارچوب اصول عزت و مصلحت ملی صورت گیرد، دیپلماسی انفعالی عزتی را برای نظام به ارمغان نمی‌آورد.
کد خبر: ۸۰۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 06 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی اظهار داشت: در طول بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به این نظام الهی دریغ نکردند اما درایت رهبری و وحدت و انسجام ملی، باعث خنثی شدن تمام دسیسه های سازمان یافته آنان شد.

وی تصریح کرد: امروز نیز تنها راه مقابله با هجمه همه جانبه استکبار جهانی، مقاومت و حفظ عزت ملی است و هرگونه مذاکره‌ای نیز باید در چارچوب اصول عزت و مصلحت ملی صورت گیرد، دیپلماسی انفعالی عزتی را برای نظام به ارمغان نمی‌آورد.

حجت الاسلام مرابیگی یادآور شد: دشمنان می دانند ایمان و اعتقاد نیروی محرکه نظام اسلامی است و مردم با وجود همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده اند.

وی افزود: تحلیل‌گران غربی اعتراف کردند ایران مانند گذشته توطئه‌های اینبار دشمن را نیز خنثی و آمریکا را بر زمین زده‌اند و این موضوع را به سبب پیروی ملت از مقام معظم رهبری عنوان کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کنترل قیمت ها در بازار اضافه کرد: نباید بهانه افزایش قیمت ها در بخش های مختلف شود، باید فضای بازار به خوبی مدیریت شود تا بخشی از دغدغه های مردم در پی افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر نرخ کالاهای مختلف کاهش یابد.

امام جمعه موقت ایلام همچنین به فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت : این روز بسیار ارزشمند است، دانشجو باید به مرزهای دانش برسد و دنبال تولید علم باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار