مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: در راستای تکریم مردم و پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات آنها برنامه ملاقات عمومی استاندار ایلام با مردم روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 05 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، آیت قیصربیگی اظهار داشت: شهروندان ایلامی می توانند برای ثبت‌نام جهت ملاقات با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این دیدار هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود، افزود: همچنین این افراد می توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامد درخواست خود را برای ملاقات از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر در طول هفته و ایام اداری ثبت کنند.

قیصربیگی به برنامه های استاندار ایلام در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: استاندار ایلام جهت استیفای حقوق شهروندی برنامه های مختلفی همچون ملاقات عمومی به صورت هفتگی، حضور در سامانه سامد بصورت ماهیانه و برگزاری میز خدمت به صورت فصلی برگزار می کند.

به گفته وی، استاندار ایلام همچنین چندین بخشنامه در حمایت از حقوق شهروندی از جمله برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌ها خارج از ساعات اداری و تعیین ضرب‌الاجل در پاسخگویی به مکاتبات و درخواست های مردمی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط مدیران صادر کرد و این بار نیز زمان ملاقات عمومی خود را در پایان ساعات کاری قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: با توجه به برنامه‌های استاندار ایلام در مرکز، درصورت تداخل با برنامه مذکور از جمله ملاقات عمومی، این برنامه در وقت دیگر ضمن هماهنگی با ثبت‌نام کنندگان (ملاقات با استاندار) برگزار خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار