زوج ایلامی اهل یک روستا هرسال محصولات باغشان را به نیازمندان هدیه می‌کنند؛ آنها می‌گویند که در قبال این کار تنها سلامتی و رضای خدا را طلب می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 04 December 2019

 

داستان یک روح بزرگ/ زوج ایلامی هر سال تمام محصول باغشان را به فقرا می‌بخشند + تصاویر

خبرگزاری فارس، ایلام - در زندگی روزمره هستند افرادی که خداوند به آنها نظر کرده و از لحاظ مالی به مکنت زیادی رسیده‌اند. در بین این افراد، خیلی‌ها با این روزی بیکران خدادادی از افراد ناتوان و بی‌بضاعت دستگیری می‌کنند؛ عده‌ای نیز فارغ از هر چیز در اندوخته‌های خود گم شده و جز به مال اندوزی به چیز دیگری نمی‌اندیشند. 

در روستای حسن گاوداری که در شهرستان سیروان قرار گرفته زوجی زندگی می‌کنند که تمام محصول باغ انارشان را که بهترین سرمایه زندگی‌شان است، به فقرا و نیازمندان هدیه می‌کنند.

کربلایی عبداللهی به همراه همسرش که در این باغ مشغول فعالیت هستند، می‌گویند: 300 اصله درخت میوه در این باغ موجود است، سالیان سال است که با زحمت و تلاش فراوان آنان را پرورده‌اند تا اکنون بتوانند از میوه آن استفاده کنند، در این حال تصمیم می‌گیرند هرساله تمام محصول باغ را به نیازمندان ببخشند و از خداوند در مقابل این بخشش عافیت و سلامت فرزندانشان را می‌خواهند.

همسرش می‌گوید: ما اطمینان داریم که این باغ یک صدقه جاری است که حتی بعد از این دنیا هم برایمان رحمت و غفران به دنبال دارد.

او می‌گوید: هرسال محصول باغ از سال پر بارتر می‌شود و این برکت فراوان حاصل نظر و لطف خداوند است.

آنها می‌گویند از انجام این کار بی‌نهایت خوشحال می‌شوند و از این بابت آرامش خاصی می‌گیرند.

 عبداللهی صاحب این باغ در آخر گفت: اگر هرکسی هوای همسایه‌اش را داشته باشد شاید دیگر هیچوقت فقری در دنیا وجود نداشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار