معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : تمام مسیر های مواصلاتی استان باز است
کد خبر: ۸۰۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 03 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا رضایی در گفتگو باخبرنگار ما بیان داشت : در پی فعال شدن موج بارندگی در استان شاهد برف گرفتی رانش و ریزش در مسیر های کوهستانی استان بودیم که با حضور به موقع عوامل راهداری همه مسیر ها مواصلاتی بازگشایی شدند.

وی اظهار داشت : تنها کمر بندی دهلران به خاطر نشست دست پل و گرفتار شدن یک دستگاه اتوبوس مسدود شده است که نیروهای راهداری در تلاش اتوبوس گرفتار شده را جابجا کنند تابعد از بهسازی مجدد مسیر را بازگشایی کنند.

رضایی با اشاره به آخرین وضعیت راههای استان ایلام در ۲۴ ساعت گذشته افزود :ریزش برداری در ۲۵ مقطع در محورهای مواصلاتی استان از جمله  ایلام- سه راهی جندالله ، ایلام-تونل آزادی،سه راه کارزان- سرابله- حمیل،ایلام-چنارباشی،تونل پیامبر اعظم و سه راهی ملکشاهی- ارکواز انجام گرفته است .

وی افزود :  کلیه اکیپ های راهداری استان در محورهای مواصلاتی،درحال آماده باش و عملیات راهداری در حال انجام است و تردد به صورت ایمن برقرار است.

رضایی  یادآور شد :بارش برف در محدوده تونل آزادی به کارزان با اقدام به موقع راهدارن عملیات نمک پاشی و برف روبی توسط اکیپ های راهداری انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : رانندگان توصیه های پلیس توجه کنند و از تردد غیر ضروری در مسیر های موصلاتی خودداری کنند  و لذا نیروهای راهداری در مسیر های موصلاتی استان فعال هستند.

شایان ذکر است : شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راههای استان و کشور را دریافت نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار