استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: وحدت و همدلی کم نظیر بین مسوولان و مردم ایلات و طوایف مختلف در این استان نوید بخش برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور، امن و با حضور حداکثری مردم است.
کد خبر: ۸۰۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 03 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در همایش استانداران با حضور وزیر کشور اظهار داشت: مردم استان ایلام در هر برهه ای از زمان در صحنه حاضر بوده‌ و در انتخابات‌های مختلف نیز این استان با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای همواره پیشگام بوده‌ است.

وی در گزارشی از طرح اصلاح قیمت بنزین در استان افزود: مردم استان ایلام در قضایای بعد از سهمیه بندی بنزین از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و نگرانی خود را به صورت مسالمت آمیز و بدون هر گونه خشونت و آسیب زدن به جان و مال مردم و اموال عمومی ابراز کردند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: امروز بین مردم و مسوولان استان ایلام وحدت، همدلی و همراهی مثال زدنی وجود دارد، به گونه ای که در وقایع بعد از سهمیه بندی بنزین با حضور مسئولان در بین مردم و گفت و گو با آنان حداقل تجمعاتی که صورت گرفت به شکل مسالمت آمیز و بدون جنجال پایان یافت.

وی در ادامه وحدت و همدلی را بهترین راهبرد کشور در مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: در این شرایط با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی حضور مسئولان در بین مردم و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبه های آنها باعث همدلی و همراهی بیشتر بین مردم و مسوولان در این شرایط خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار