مدیرکل بهزیستی ایلام از ورود این اداره کل برای پیدا شدن معلول مفقود شده اهل شهرستان ملکشاهی در کشور افغانستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 02 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی اظهار داشت : بر اساس اعلام خانواده این معلول، وی ۲ هفته پیش سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده که در یکی از استان های همجوار توسط پلیس شناسایی می شود.

وی با ذکر اینکه این جوان ۲۰ ساله دارای معلولیت شنوایی است، ادامه داد: بر اساس اعلام خانواده این معلول، وی پس از اینکه مورد تحقیقات پلیس قرار می گیرد و هیچ پاسخی به علت ناتوانی در بیان نمی تواند ارایه دهد با تصور اشتباه اینکه وی تبعه خارجی است به کشور افغانستان تحویل داده می شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام تاکید کرد: این مساله روز گذشته از طریق خانواده این معلول در فضای مجازی اعلام و با مراجعه این خانواده صبح امروز این دستگاه برای پیدا کردن این معلول وارد کار شد.

به گفته همتی، در این زمینه بستگان این معلول صبح امروز به این اداره کل مراجعه و مکاتبه و رایزنی لازم با حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی کشور انجام تا از طریق مراجع ذیربط اقدام لازم برای بازگشت این معلول به کشور انجام شود.

وی از خانواده های معلولان خواست در صورت مفقود شدن معلولان در گام نخست از طریق این اداره کل پیگیری لازم را انجام دهند.

گفتنی است برخی سایت های خبری طی روزهای اخیر در مطلبی عنوان کرده بودند: حامد آس ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به طور مادر زاد کرو لال است، در تاریخ بیستم آبانماه گذشته به قصد زیارت امام رضا (ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک می‌کند که در شهرستان خرم آباد استان لرستان توسط عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان به عنوان تبعه افغان دستگیر می‌شود.

پس از دستگیری به اردوگاه ابراهیم آباد محل اسکان اتباع افغان در شهرستان اراک منتقل و از آنجا به افغانستان فرستاده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار