سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حماسه مردمی نهم دی ماه را تجلی عزم راسخ ملت بزرگ ایران در دفاع از حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس اسلامی دانست گفت: این حماسه تاریخ ساز که در تقویم سال نیز بعنوان « روز بصیرت و میثاق امت با ولایت » به ثبت رسیده از رویدادهای فراموش ناشدنی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۰۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 01 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی اظهار داشت : بدون شک حماسه 9 دی به عنوان نمایش تاریخی دفاع تمام قد ملت از حریم ولایت و اهل بیت (ع) برای همیشه در اذهان خواهد ماند.

چراغی پور افزود: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در روز 9 دی ماه سال 88 در واقع همایش بی نظیر عزم راسخ ملت در صیانت از حریم ولایت و وفاداری نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب الهی ایران به نمایش نهاد .

وی با بیان اینکه باید همواره این رویداد مهم و سرنوشت ساز را به بهترین نحو گرامی داشت گفت: در همین راستا نباید به برگزاری مراسم عمومی اکتفا کرد و اجرای برنامه های مختلف و متنوع ویژه این روز تاریخی برای تبیین هر چه بیشتر آن برای جامعه امروز ضرورت دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تشکیل کمیته های تخصصی برای جلوگیری از موازی کاری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهمین سالگرد خلق حماسه نهم دی ماه را از جمله اهداف تشکیل ستاد عنوان کرد .

در ادامه ، هر یک از شرکت کنندگان پیرامون برنامه ریزی بزرگداشت حماسه نهم دی ماه به بحث و تبادل نظر پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار