سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان؛
سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: 2 مرحله از سود حاصل از فروش نفت و گاز ویژه روستاهای مرزنشین ایلام واریز شد و مرحله سوم نیز به زودی واریز خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 01 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمدرضا بهاروند احمدی با تشریح جزئیات واریز سود حاصل از فروش نفت و گاز ویژه روستاهای مرزنشین استان اظهار داشت: نیازی به مراجعه حضوری مرزنشینان به شعب این بانک نیست.

وی با اعلام اینکه، بانک توسعه تعاون استان ایلام عاملیت واریز سود حاصل از فروش نفت و گاز ویژه روستاهای مرزنشین استان ایلام را به عهده گرفته، افزود: مطابق آمار تایید شده از سوی فرمانداری شهرستان‌های ایلام، مهران و دهلران تعداد هفت هزار و 545 خانوار ساکن در روستاهای با فاصله 20 کیلومتر از مرز واجد شرایط اولیه بودند.

بهاروند احمدی یادآور شد: از این تعداد چهار هزار و 475 خانوار اطلاعات آنها توسط دستگاه‌های مسئول تایید شده و افتتاح حساب برای آنها انجام شده است.

وی گفت: خانوارهایی که اطلاعات آنها به دلایلی از قبیل نداشتن کارت مرزنشینان یا اتمام اعتبار آن، عدم ثبت نام یا ویرایش در سامانه مرزنشینان، مغایرت محل زندگی با کد پستی و کد ملی یا فوت سرپرست خانوار در سامانه مرزنشینان کامل نیست در صورت تکمیل اطلاعات بقیه خانوارهای مرزنشین نیز مشمول واریزی خواهند بود.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام با بیان اینکه سود حاصل از فروش در سه مرحله به حساب خانوارها واریز می‌شود، گفت: اولین مرحله واریزی برای هر خانوار در روستاهای مرزنشین با شعاع 20 کیلومتر از مرز 2 میلیون و 855 هزار و 433 ریال ، مرحله دوم سه میلیون و 135 هزار و 323 ریال و مرحله سوم یک میلیون و 65 هزار و هشت ریال است که به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود و نیازی به مراجعه مرزنشینان به شعب بانک نیست.

بهاروند احمدی تصریح کرد: کارت‌های صادر شده بانکی از طریق دهیاری‌ها توزیع می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مردم مهران، دهلران و ایلام به شعب بانک توسعه تعاون نیست.

وی گفت: در 2 مرحله مبلغ پنج میلیون و 990 هزار و 756 ریال واریز شده و سود مرحله سوم نیز هفته آینده واریز خواهد شد و در مجموع مبلغ هفت میلیون و 171 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار پس از کسر مبلغ هزینه کارت وهزینه ارسال پیامک واریز می‌شود.

بهاروند احمدی با قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانداران و مدیران شهرستانی که به این بانک در انجام این ماموریت کمک کرده‌اند، گفت: تلاش ما این است که مرزنشینان به راحتی از این خدمت نظام بهره‌مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار