مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۶۰۸ واحد خسارت دیده از سیل اوایل امسال در استان صادر شده است.
کد خبر: ۸۰۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 29 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله محبی با اشاره به وضعیت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۳ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

وی از عقد قرارداد هفت هزار و ۸۵۹ مورد از واحدهای سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۳۴۹ واحد احداثی، پنج هزار و ۳۶۷ واحد تعمیری و هزار و ۱۴۴۳ واحد معیشتی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، روند پیشرفت واحدهای احداثی و تعمیری سیل‌زده استان ایلام را مناسب دانست و گفت: تا امروز یک هزار و ۸۱۱ مورد آواربرداری، یک هزار و ۵۴۴ مورد پی‌کنی، یک هزار و ۴۱۷ مورد آرماتوربندی و اجرای فنداسیون و یک هزار و ۶ مورد دیوار چینی انجام شده است.

به گفته محبی، ۶۷۶ واحد نیز به مرحله سقف و کار اجرایی رسیده و ۵۰۶ واحد نیز پایان یافته است.

به گزارش ایرنا، ۲ موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز امسال باعث بروز خرابی‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی و … استان ایلام شد.

بیشترین خسارت‌ها به مناطق شهرهای ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار