مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: ورزشکار دهلرانی موفق به کسب مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.
کد خبر: ۸۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 29 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛رحم خدا شیخ محمدی گفت: جواد فروغی ورزشکار رشته تیراندازی با تپانچه با درخشش در مسابقات آسیایی دوحه موفق به کسب این مجوز شد.
وی افزود: این ورزشکار شایسته توانست در مسابقات آسیایی دوحه علاوه بر کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۰ دو مدال برنز نیز در رشته تپانچه کسب کرد.
ورزشکار المپیکی شهرستان نیز گفت: بیش از ۲ سال است که ورزش را بصورت حرفه ای پیگیری می کنم.
جواد فروغی افزود: هم اکنون عضو تیم ملی در رشته تپانچه بادی هستم و در طول مدت فعالیتم در مسابقات آزاد سطح کشور و مسابقات لیگ موفقیت هایی داشته ام.
وی با اشاره به شرکت در چهاردهمین مسابقات قهرمانی آسیایی در دوحه قطر گفت: سطح مسابقات بالا بود بطوری که در این مسابقات رکورد المپیک شکسته شد و من توانستم با حذف سه نفر از دارندگان مدال طلای المپیک به مدال برنز برسم و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.
فروغی گفت: در مسابقات دوحه برای اولین بار توانستم ۲ مدال برنز در رشته میکس بادی و انفرادی تپانچه بادی بدست آورم و راهی المپیک ۲۰۲۰ شوم.
وی افزود: برنامه ام را با تمرینات فشرده و مداوم در فدراسیون تیراندازی ادامه خواهم داد و خودم را برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ که مرداد ماه سال آینده در توکیو برگزار می شود آماده خواهم کرد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار