امام جمعه دهلران گفت : خدمت به زائرین توفیق بزرگی است که نصیب مردم استان ایلام شده است.
کد خبر: ۸۰۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 27 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در آئین تجلیل از خادمین اربعین شهرستان دهلران گفت: خوشبختانه امسال تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان و مردمی برای خدمت به زائرین بکار گرفته شد که این امر نشان از ولایت مداری مردم این شهرستان است.

وی افزود : مردم و این شهرستان در پذیرایی از زائرین حرم عشق سنگ تمام گذاشتند و خدمت به زائران اهل بیت منجر به خلق حماسه‌ای ماندگار در اربعین حسینی شد.

موسوی تصریح : باتوجه به اینکه شهرستان دهلران در مسیر عتبات عالیات است و هر سال به تعداد زوارکه از دهلران عبور می کنند بیشتر می شود و در این راستا مسئولان باید به فکر توسعه مسیر های موصلاتی این شهرستان باشند.

وی با اشاره به اینکه به گفته خود زائران، یکی از دلایل انتخاب مسیر شهرستان دهلران، خدمت رسانی بسیار خوب مردم دیندار از زائران اربعین حسینی بوده است گفت : این یک توفیق بزرگی است که نصیب مردم این شهرستان شده است.

امام جمعه شهرستان دهلران عنوان کرد : این دور همی بهانه ای است برای دید و بازدید چرا که خدمت رسانی و خادمی  زائران اربعین حسینی را نمی توان با پاداش دنیوی در این دنیا جبران نمود.

فرماندار دهلران گفت : مردم ولایت مدار شهرستان دهلران همچون سال های قبل در بحث خدمت رسانی سنگ تمام گذاشتند.

مجید عسکری گفت : در مسیر قرار گرفتن شهرستان دهلران سبب شده که بیشتر زوار از دهلران تردد کنند و در این راستا همه مسئولان اجرایی شهرستان در بحث خدمات رسانی به زائرین پای کار بودند.

وی گفت : در تلاش هستیم تا سال آینده مرز چیلات دهلران راه اندازی شود تا زائرین از مرز دهلران تردد کنند عسکری افزود : خدمت به زائرین توفیق بزرگی است که نصیب مردم شهرستان دهلران شده است.

در پایان این مراسم از فعالین وخادمین اربعین تجلیل شد ./م

برچسب ها: خادمین ، اربعین ، تجلیل ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار