فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی از استاندار ایلام به دلیل مدیریت مطلوب اربعین امسال تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۰۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 26 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و مجموعه دست اندرکاران در برگزاری مراسم باشکوه اربعین ۹۸ تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

"ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه"

جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار محترم ایلام سلام علیکم

پدیده الهی، معنوی و باشکوه اربعین حسینی(ع) نشان دهنده اوج گرفتن تفکر روح مجاهدت و مبارزه در راه خداوند و آمادگی عمومی و همگانی برای شهادت و تحفه گرانبهایی است که پروردگار متعال بر ما منت گذاشت و این حرکت عظیم را با نماد بسیار زیبا و باشکوه از حضور پیروان اهل بیت علیهم السلام و دوستداران ایشان بر ما خلق فرمود.

بی تردید برگزاری و اجرای باشکوه مراسم عظیم راهپیمایی اربعین سال ۹۸ ضمن آنکه از توفیقات الهی است که خداوند متعال از دریچه رحمانیت به ما مرحمت فرموده، حاصل برنامه‌ریزی، مدیریت هوشمند، نظارت صحیح، هماهنگی و همدلی سربازان ولایت و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و نهادهای مختلف لشکری و کشوری می باشد.

ضمن شکرگزاری به درگاه ایزدمنان، از مجموعه تلاش‌ها و همکاری‌های جنابعالی و کارکنان ایثارگر تحت امرتان با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که موجبات این موفقیت کم نظیر را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در پرتو عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره شاهد امنیت پایدار در خدمت به زائران و مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء (ع) باشیم، ان شاءالله.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

به گزارش ایرنا، در اربعین امسال با مدیریت قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به عنوان فرمانده عملیات اربعین حدود هفت برابر جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام در مدت ۲۲ روز از طریق مرز مهران به عراق رفتند و بازگشتند و به اذعان مسئولان ارشد کشوری و لشگری هیچگونه مشکل امنیتی یا اختلال در تردد آنها ایجاد نشد.

بر خلاف سالیان گذشته که عملیات اربعین فرماندهی واحدی نداشت و تداخل تصمیمات بعضا باعث ایجاد ناهماهنگی‌هایی می‌شد امسال استاندار ایلام با وجود عمل جراحی ستون فقرات در روزهای نرسیده به اربعین حسینی، در زمان اوج تردد زائران در پایانه مرزی مهران مستقر شد و نظم بخشی به تردد زائران اربعین از ابتدای ورود به استان ایلام تا خروج از مرز مهران و بازگشت به کشور را مدیریت کرد.

در نتیجه این مدیریت و با وجود اینکه زائران زودتر از موعد سال‌های قبل و پیش از استقرار موکب‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی به مرز مهران مراجعه کردند اما اربعین متفاوتی را تجربه کرده و رضایتمندی آنان افزایش یافت.

در ایام اربعین امسال سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ۲ بار به استان ایلام سفر کرده و از مرز مهران بازدید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار