استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: باید از تریبون ها صدای وحدت و برادری و اتحاد بلند شود، کسی که به دنبال تفرقه است نمی تواند منادی حق باشد.
کد خبر: ۷۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 22 November 2019
 
 

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در جلسه شورای اداری ایلام اظهار کرد: کسی حق ندارد در این شرایط با سخنان ناامید کننده ذهن مردم را خراب کند. امروز باید از تریبون ها صدای وحدت و برادری و اتحاد بلند شود. کسی که به دنبال تفرقه است نمی تواند منادی حق باشد.

وی تصریح کرد: کارهای بزرگ و مهمی نظام در استان انجام داده است، (من همیشه کارهای دولت را کارهای نظام عنوان کرده ام) شما ببینید در اربعین در سیل اخیر در سرمایه گذاری ها اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: یک قلم سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تنها در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ظرف یک سال گذشته ایجاد شده است و در سفر رئیس جمهور نیز بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

استاندار ایلام گفت: زائرسرایی در مشهد بنا نهاده شد برای زیارت همه مردم به خصوص مستضعفان، تاکنون با حمایت همه ی دوستان فاز اول در حال تمام شدن است، نیاز به حمایت همگان است که این طرح به اتمام برسد.

وی افزود: ظرف این دو سال در زمینه فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام شده است؛ کارهای فرهنگی در استان از جمله حوزه ی علمیه استان، برج هنر، مرکز نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر اقدامات فرهنگی پیشرفت های بسیاری در این دوسال داشته اند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور را در پیش داریم همه باید یک واحد باشیم تا استان از خیر و برکت این سفر بهره مند شود. در این سفر هم می توانیم کمک و مساعدت بنیادها را داشته باشیم و هم سرمایه گذاران را برای ایجاد سرمایه گذاری در استان پای کار آوریم.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بارها اعلام کرده ام مسئولینی که در انتخابات نقش دارند کار انتخاباتی مطلقا ممنوع است. مابقی مدیران تحت عناوین مدیر و دولت و نظام به هیچ وجه حق دخالت و استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاصی ندارند.

وی تصریح کرد: با اجرای سهمیه بندی بنزی،ن ۱۸ میلیون خانوار از ۵۵ هزار تا ۲۰۵ هزار تومان به حساب آنان واریز می شود. طرح حمایتی دولت اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه را پوشش می دهد.

استاندار ایلام بیان داشت: با سهمیه بندی بنزین ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت موجب حفظ منابع ملی می شود و از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می کند.

وی گفت: تا قبل از سهمیه بندی بنزین حداکثر ۱۰ درصد تولید بنزین را می توانستیم صادر کنیم اما با اصلاح قیمت بنزین توان صادرات و افزایش درآمد بالاتر خواهد رفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار