نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان ایلام به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان، با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 21 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی  در این نشست  اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم با تشکیل کمیته های مختلف برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمیته های مربوطه باید در اسرع وقت و به صورت روزانه امور مربوطه پیش رو را رصد و پیگیری کنند، تصریح کرد: مهمترین هدف سفر دور دوم رئیس جمهور به استان علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های مهم استان، بررسی مسائل و مشکلات استان است.

کرمی با اشاره به اینکه که امید است با تدبیر و همکاری تمامی دستگاه ها در احصاء خواسته ها و مطالبات مردمی بتوانیم برای توسعه استان در سفر ریاست محترم جمهوری حداکثر استفاده انجام شود، یادآور شد: به طور کلی برنامه های در دستور کار ستاد سفر در حوزه طرح ها و پروژه های استان حول سه محور بررسی آخرین وضعیت پروژه های سفر اول رئیس جمهور به استان، احصاء پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این سفر و پروژه های مهم پیشنهادی است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه سفر رئیس محترم جمهوری، سفر پرخیر و برکت برای استان ایلام خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها بایست تمام تلاش خود را بر ارائه طرح ها و پروژه های مهم و جذب اعتبارات بیشتر برای استان قرار دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار