مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: میز خدمت دستگاه های اجرایی همزمان با گرامیداشت هفته بسیج فردا جمعه در مصلی شهر ایلام و مساجد جامع یا محل برگزاری نماز جمعه تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 21 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت قیصربیگی  اظهار داشت: در راستای تداوم برگزاری فصلی میز خدمت، فردا نیز این برنامه پیش از خطبه های نماز جمعه و از ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان ایلام با حضور مدیران دستگاه های اجرایی به منظور پاسخگویی به مردم برقرار است.

وی افزود: میز خدمت شهر ایلام در مصلی و با حضور و ریاست استاندار ایلام و معاونان وی، مدیران دستگاه های اجرایی و در شهرستان ها نیز با حضور فرمانداران و مسئولان دستگاه ها در مسجد جامع هر شهرستان برگزار می شود.

قیصربیگی یادآور شد: میز خدمت به دستور و تاکید استاندار ایلام به صورت فصلی و با هدف حضور بی واسطه مسئولان و مدیران در بین مردم انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری میز خدمت دستگاه های اجرایی با حضور استاندار به عنوان شخص اول استان، معاونان استانداری، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در بین مردم، بدون واسطه و بروکراسی های مرسوم اداری موجب دلگرمی مراجعان و تسهیل در پیگیری مطالبه های آنها است.

تابستان ۹۷ اولین میز خدمت پاسخگویی مدیران به مردم برگزار و با استقبال مردم مواجه شد و تاکنون در هر فصل یک دوره میز خدمت برگزار شده که فردا ششمین دوره برگزاری این برنامه در استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار