دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام گفت: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام فردا برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 20 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛  مهران جنگلی اظهار کرد: روز گذشته دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی با اجرای نمایش «ماهی ها هم می خوابند» از شهرستان ایلام به کارگردانی طیبه صیدمحمدی و در تماشاخانه استاد باسره، رسما آغاز به کار کرد و پس از آن نمایش «کوچه برلن» از شهرستان آبدانان به کارگردانی مهرداد علیزاده در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام به روی صحنه رفت.

وی خاطرنشان کرد: نمایش «بهای یک راز پر از شرم» از شهرستان ایلام و به کارگردانی علی اصغر پورقهرمان آخرین اثری بود که شب گذشته در تماشاخانه استاد باسره اجرا شد.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام افزود: امروز هم آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام میزبان دو نمایش «ماتیک مانیک» از شهرستان ایلام به کارگردانی محمد محمدیان شمالی و نمایش «ترانه ای برای تو» از شهرستان دهلران به کارگردانی مالک آبسالان خواهد بود. همچنین نمایش «استرالیا » از شهرستان ایلام به کارگردانی مشترک حسنا قبادی و افسانه محمدی در تماشاخانه استاد باسره به روی صحنه می رود.

وی در پایان تاکید کرد: آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام و معرفی برگزیدگان چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه و از ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام و با حضور هیئت محترم داوران برگزار می شود.

 سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام از بیست و هفتم تا بیست و نهم آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام در حال برگزاری است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار