فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اخلالگران بدانند که در میان مردم هیچ جایگاهی ندارند، گفت: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است.
کد خبر: ۷۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 19 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در روزهای گذشته با توجه به مصوبه سران سه قوه مبنی بر سهمیه بندی بنزین، تعدادی از اجیرشدگان ضدانقلاب و سلطنت طلب سعی در برهم زدن آرامش و امنیت مردم داشتند که با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی پلیس نقشه شوم آنان ناکام ماند.

وی افزود: کسانی که قصد اخلال، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود ، گفت: به مردم عزیز تاکید می کنم صف خود را از صف معدود افراد معلوم الحالی که به دنبال اخلال و بی نظمی در جامعه هستنند جدا کنند.

سردار یاری با بیان اینکه بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است ، گفت:نهادهای امنیتی و انتظامی کشور این افراد را شناسایی و انشاءالله در موعد مقرر به سزای اعمال خود خواهند رساند.

وی نعمت امنیت را از بزرگترین نعمت ها برشمرد و گفت: با هدایت های داهیانه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه پرتلاطم است .

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بازوی پر توان ولایت در تمام عرصه های جامعه است از عموم شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات پلیسی و یا مشاهده هرگونه تخلف و بی قانونی مراتب را در طول شبانه روز از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ گزارش کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار