مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید بر ممنوعیت افزایش نرخ حمل و نقل در این استان گفت: هیچ گونه افزایش کرایه برون شهری وجود ندارد.
کد خبر: ۷۹۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 18 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت : هرگونه افزایش کرایه تاکسی های حمل و نقل برون شهری ممنوع بوده چراکه ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و باری بی نیاز از دریافت بنزین هستند و تاکسی ها نیز سهمیه سوخت دریافت می کنند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد سوخت، برای تاکسی های برون شهری(تک سوز) ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: ما به تفاوت سوخت آبان ماه نیز از اول ماه آذر به سهمیه سوخت تاکسی های برون شهری محاسبه و واریز خواهد شد.

دلخواه ادامه داد: بر اساس پیمایشی که خودروهای سواری عمومی بین شهری دارند متناسب با آن سهمیه نهایی بنزین در کارت سوخت آنها شارژ می شود.

به گفته وی، آن دسته از ناوگان سواری کرایه ای که پیمایش داشته و در جابجایی مسافر فعالیت بیشتری داشته باشند سوخت بیشتری به آنها اختصاص می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: مردم می‌توانند مسائل و شکایت‌های خود را، باشماره تلفن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ رمطرح کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار