مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: سهمیه بنزین آژانس های درون شهری، ماشین های خطی بین روستایی و ون ها و دیگر خودروهای بین شهری مشخص شد.
کد خبر: ۷۹۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 17 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی  در نشست با اعضای اتحادیه های میوه و تره بار و خودروها اظهار داشت: سهمیه برای آژانس های درون شهری بنزین سوز ۳۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۱۲۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: سهمیه بنزین ماشین های خطی بین روستایی بنزین سوز ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۶۰ لیتر، ون های مسافربری بین شهری ۶۰۰ لیتر و خودروهای بین شهری مسافربر بنزین سوز ۷۵۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰۰ لیتر است.

وی تاکید کرد: طرح سهمیه بندی سوخت برای مدیریت و صیانت از بنزین به عنوان یک سرمایه ملی است.

چاغروندی یادآور شد: آلودگی هوای بسیاری از کلان شهرهای کشور به خاطر مصرف بی رویه بنزین است که باید ساماندهی و مدیریت شود.

وی افزود: پرداخت یارانه ها از محل فروش سوخت است و هرگونه عواید حاصل از افزایش سهمیه بندی بنزین به معیشت مردم و به ویژه اقشار کم درآمد و متوسط کمک می کند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
در تمام روستاها مینی بوس و در مسیر بین شهرها اتوبوس وجودارد. به ماشین خطی که باعث تصادفات خطرناک و در شهرهای مرزی باعث قاچاق بنزین و یا استفاده های شخصی می شوند بنزین ندهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار