مدیرکل پست استان ایلام:
مدیرکل پست استان ایلام گفت: به‌دنبال سهمیه‌بندی سوخت در کشور، تاکنون ۳۲۰ کارت سوخت به مالکان خودرو تحویل داده شد و ۷۵۰ کارت دیگر نیز همچنان در باجه پست ایلام معطل است.
کد خبر: ۷۹۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 17 November 2019

به گزارش تابناک ایلام: هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام، اظهار داشت: به‌دنبال سهمیه‌بندی سوخت در کشور کلیه ادارات، دفاتر و باجه‌های پست استان ایلام روز گذشته(جمعه۲۴ آبان ماه) مشغول خدمات‌رسانی، تحویل و توزیع کارت سوخت خودرو به مالکان بودند.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۳۲۰ کارت سوخت به مالکان خودرو تحویل داده شد و  ۷۵۰ کارت دیگر نیز همچنان در باجه پست ایلام معطل است.

مدیرکل پست ایلام ادامه داد: شهروندان در صورتی‌که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک‌ترین واحد پستی مراجعه و نسبت به تحویل کارت خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: مهمترین دلیل معطلی کارت سوخت در باجه پست ایلام، خودداری مالک از تحویل کارت و نقل و مکان صاحبان خودرو به استان‌های دیگر است.

فیلی عنوان کرد : هم‌اکنون ۳۷۰ هزار کدپستی منازل و اماکن دولتی و غیر دولتی در بانک اطلاعات شرکت پست موجود و ثبت شده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار