معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت:. ۶ گروه در سی و سومین جشنواره استانی نمایش این استان با هم رقابت می کنند
کد خبر: ۷۹۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 16 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالحسین رحمتی اظهار داشت : این جشنواره ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام با رقابت گروه ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۶ گروه از ۹ اثر ارسالی انتخابی با رای هیات داوران برگزیده شدند که اجرای عمومی خواهند داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه اجراهای جشنواره تئاتر استان ایلام در سه نوبت ساعت های ۱۵ ، ۱۷ و ۱۹ برگزار می‌شود، تاکید کرد: در اولین روز برگزاری این جشنواره ساعت ۱۵ ، نمایش ماهی‌ها هم می‌خوابند به کارگردانی طیبه صیدمحمدی، نمایش کوچه برلن ساعت ۱۷ به کارگردانی مهرداد علیزاده و ساعت ۱۹ نمایش بهای یک راز پُر از شرم به کارگردانی علی‌اصغر پورقهرمان به روی صحنه می‌رود.

رحمتی ادامه داد: در دومین روز برگزاری جشنواره نیز ساعت ۱۵ نمایش ماتیک، مانیک به کارگردانی محمد محمدیان شمالی، ساعت ۱۷ نمایش استرالیا به کارگردانی افسانه محمدی و حسنا قبادی و ساعت ۱۹ نمایش ترانه‌ای برا تو به کارگردانی مالک آبسالان به روی صحنه می‌روند.

به گفته معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان چهارشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، ۳ داور برجسته کشوری و استانی، نمایش‌های این جشنواره را داوری و در نهایت نمایش برتر این جشنواره به جشنواره ملی تئاتر فجر راه خواهد یافت./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار