معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ؛
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مردم در جهت پوشش تصویری مراسمات شخصی از عکاسان و فیلمبرداران داری مجوز قانونی استفاده کنند.
کد خبر: ۷۹۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 13 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از معضلاتی که می‌تواند اعتماد مردم را در تالار‌ها و سایر مکان‌های عمومی مورد هدف قرار دهد استفاده از عکاسان و فیلمبرداران بدون مجوز یا استفاده افراد از گوشی تلفن همراه در مراسمات است.

او با اشاره به اینکه عکاسان و فیلمبرداران با یک تصویر می‌توانند دنیایی از حقیقت را نشان دهند افزود: امنیت یک تولید جمعی است و صنف عکاسان و فیلمبرداران همانند سایر اقشار مختلف مردم می‌توانند سهم بسزایی در ایجاد جامعه‌ای عاری از معظلات اجتماعی داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: پلیس خواستار تعامل و رابطه نزدیک و بیش از پیش با صنوف و فیلمبرداران است ، زیرا این قشر زحمت کش از استعداد فرهنگی و تبلیغاتی بالایی برخوردارند.

او به نصب بنر‌های آموزشی به منظور آموزش همگانی و ارائه پیام‌های هشدار و توصیه‌های پلیسی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: از مردم خواهشمندیم در جهت پوشش تصویری مراسمات شخصی از عکاسان و فیلمبرداران داری مجوز قانونی استفاده کنند تا شاهد سوء استفاده و انتشار فیلم و عکس‌های شخصی و خانوادگی در فضای مجازی که به دور از فرهنگ غنی ما ایرانیان است نباشیم./م

برچسب ها: عکاس ، مراسمات ، مجوز ، مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار