استانار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و معاونان و مدیران ستادی موظف هستند حداکثر ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب ارباب رجوع را بدهند.
کد خبر: ۷۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 13 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای معاونان بر اجرای مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی در ایلام مطالبات مردم را یک حقیقت انکارناپذیر دانست و یادآور شد: این کمال بی‌تدبیری یک مدیر است که مطالبات مردم را بی پاسخ بگذارد، مدیران در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم باشند و با مدیرانی که خواست و مطالبات مردمی را بی پاسخ می‌گذارند، برخورد می‌شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و معاونان و مدیران ستادی موظف هستند حداکثر ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب ارباب رجوع را بدهند.

استاندار ایلام بخشنامه حقوق شهروندی و تاکید بر اجرای آنرا از افتخارات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دستورالعمل حقوق شهروندی را همه باید اجرا کنند، اگر کسی نمی‌تواند استعفا بدهد.

وی همچنین به انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی به هر نحوی در انتخابات مسئولیتی دارد هرگونه اظهارنظر طرفداری بر له یا علیه کاندید نمی‌تواند داشته باشد و ممنوع است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: مسئولان مواظب باشند نهایت بی‌طرفی و قانون‌مداری را در انتخابات داشته و آنهایی که مسئولیت انتخاباتی ندارند می‌توانند خارج از ساعات اداری و آن هم بدون استفاده از بودجه و امکانات دولتی و بدون استفاده از عنوان مسئولیت خود فعالیت داشته باشند.

وی بر مشارکت بالای مردم در انتخابات اسفند تاکید کرد و افزود: همه باید در جهت بالا رفتن مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم و در حین انتخابات تغییر غیرضروری نباید انجام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار