استاندار ایلام؛
استاندار ایلام خواستار استفاده از تمام ظرفیت ها در ساخت زائر سرا شد و گفت: الان می توانیم گروه های دیگر را نیز پای کار بیاوریم و حتی از ظرفیت اقوام و قومیت های مختلف استان نیز کمک بگیریم.
کد خبر: ۷۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 13 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ساخت زائر سرای ایلامیان در مشهد که با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مجموعه دستگاه های ذی ربط برگزار شد از پیشرفت فیزیکی زائر سرا ابراز رضایت کرد و گفت: در ساخت زائر سرا خدا کمک کرد تا امروز شاهد پیشرفت قابل قبولی با کیفیت خیلی خوب در روند کار باشیم و از این بابت نسبت به استان های دیگر جلو تر هستیم.

استاندار ایلام در ادامه گفت: جلسه ای که با تجار و بازرگانان در ایلام و مرکز و خیرین بدره ای برگزار شد در جمع بندی عدد خوبی جمع و به حساب زائرسرا واریز شد.

وی  در ادامه بر لزوم مشارکت مردم در ساخت زائر سرا تاکید کرد و گفت: ساخت زائر سرا برای عموم مردم استان است و می طلبد همه اقشار مختلف مردم در این کار خیر سهیم باشند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت صنوف نیز می تواند اثرگذار باشد البته در اینجا صنوف یعنی کسانی که اهل کار خیر باشند و توان مالی و کمک کردن را داشته باشند.

استاندار ایلام با اعلام این خبر که اگر یک همت قوی و سریع پشت کار باشد تا سال آینده زائر سرا آماده بهره برداری می شود، اضافه کرد: پیشنهاد می شود تا آن جایی که امکان دارد قسمت هایی که آماده بهره برداری است مورد استفاده قرار گیرد و همزمان در قسمت های دیگر هم کار ادامه یابد و همینطور تا اتمام کار مرحله به مرحله پیش برویم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار