رئیس واحد مطالعات انرژی و تحلیل سیستم های پالایشگاه گاز ایلام :
رئیس واحد مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: هدف از پروژه بازنگری و اصلاح فرآیندهای کسب و کار در این پالایشگاه، بهبود کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان و ذینفعان با استفاده از رویکردهای ساختار یافته با تمرکز بر مدیریت بهینه فرآیندهای کسب و کار می باشد.
کد خبر: ۷۹۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 10 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی رحیمی زاده اظهار داشت : منظور از واژه بهبود،کلیه تغییراتی است که می بایست در فرآیندهای موجود در درون شرکت ایجاد گردد تا هزینه و سرعت فرآیندهای انجام کار در هر یک از واحدهای سازمانی کاهش و کیفیت خروجی هر یک از فرآیندهای کسب و کار شرکت افزایش یابد. وی اظهار داشت: مدیریت فرآیندها کسب و کار BPM ریشه در دو علم مدیریت و فناوری اطلاعات داشته و تلاش دارد تا فرآیندهای سازمان را با استراتژی سازمان همسو نموده و به موازات آن با کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت، رضایت مشتری را افزایش دهد.

رئیس واحد مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های شرکت پالایش گاز ایلام ابراز امیدواری کرد که با انجام کامل این پروژه علاوه بر دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با همکاری همه جانبه کارکنان و پشتیبانی مدیران شرکت بتوان به درستی فرآیندهای کلیدی و تاثیرگذار شرکت را شناسایی و بخش اعظم فرآیندهای مذکور را پس از مدل سازی و تهیه سند تحلیل بر بستر سامانه BPMS استقرار داد.

رحیمی زاده ادامه داد: بدین ترتیب با شناخت و رفع سریعتر گلوگاههای فرآیندی و سعی در حذف دوباره کاری ها،علاوه بر سرعت بخشیدن به انجام امور، از هدر رفتن زمان و انرژی و به تبع آن منابع مالی شرکت پرهیز نمود و بهره‌وری هرچه بیشتر شرکت در شاخص‌های عمومی و تخصصی را شاهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار