رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایجاد راه ارتباطی جدید بین استان ایلام و کرمانشاه در حوزه بخش هلیلان شهرستان چرداول در دستور کار است که با اجرای آن شاهد کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 09 November 2019

به گزارش تابناک  ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: عزم مسئولان استان برای ایجاد راه ارتباطی جدید از روستای پله کبود بخش هلیلان به روستای اکبرآباد واقع در حوزه استان کرمانشاه جدی است.

وی اضافه کرد: با حضور مسئولان، نمایندگان پلیس راه استان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری شهرستان چرداول و بخشداری هلیلان از مسیرهای پیشنهادی برای این موضوع بازدید میدانی به عمل آمد.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: از بین سه مسیر پیشنهادی برای ایجاد این راه ارتباطی یکی از مسیرها به طول حدود ۶ کیلومتر به اتفاق مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد ایجاد این راه ارتباطی در کمیسیون های تخصصی استانی نهایی شود.

همتی زاده یادآور شد: با توجه به وجود نسبت های قومی بین روستاهای ۲ طرف مسیر پیشنهادی و همچنین تعاملات و تردد فراوان روستاهای سمت استان ایلام به کرمانشاه، با ایجاد این راه ارتباطی بیش از ۴۰ کیلومتر مسیر موجود برای تردد کوتاه و نقاط مستعد حادثه و خطرات جاده ای کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق محروم استان در حوزه جاده ای و افزایش سطح ایمنی ترافیک در جاده های روستایی یکی از اولویت های پلیس راه و مسئولان استان ایلام است.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: ایجاد این بستر نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت در دستیابی به مقصد، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، صرفه جویی اقتصادی، افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت. /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم
|
France
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
جالبه.....اگر عملی بشه..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار