مدیرعامل پالایشگاه:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تلاش و انسجام تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام قابل تحسین است، گفت: با برنامه ریزی های منظم و تمرینات مستمر این تیم موفق شده که در 3 بازی از 4 بازی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حریفان خود را شکست دهد که این مهم نشان از تلاش، پشتکار، همدلی و یکدست بودن تیم است.
کد خبر: ۷۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 08 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛   شهریار داری پور در بازدید از محل تمرین تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام، افزود: تیم فوتبال بانوان پالایشگاه تنها نماینده استان در لیگ برتر است که انتظار میرود با حمایتی که از طرف پالایشگاه انجام می شود، تیم با تمام توان در مسابقات پیش رو بدرخشد تا انشاءالله به بهترین نتیجه ممکن در این فصل از لیگ برتر دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان این پالایشگاه در بازی های اخیر موفقیت های خوبی کسب نموده اند، اظهار داشت: به پاسداشت این موفقیت از اعضای تیم اعم از بازیکنان ، مربیان ، سرپرستان و غیره تقدیر می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به مهمترین عوامل موفقیت تیم اشاره و تصریح کرد: کادر مربیگری توانمند، جوان گرایی، برنامه ریزی مناسب و همدلی تیم از عوامل موفقیت بارز این تیم است.

مهندس داری پور با بیان اینکه تلاش شده که نسبت به سالهای قبل حضور تماشاچیان خانم برای تشویق تیم چند برابر شود،خاطرنشان کرد: تجهیزات و امکانات جانبی از جمله بدنسازی، فیزیوتراپی و استخر برای تیم فراهم شده و تلاش شده که مشکلات تیم در زمینه امکانات و تجهیزات ضروری به حداقل رسانده شود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
آفرین به این شیر زنان ایلامی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار