رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:
رئیس پلیس راه ایلام از ایجاد راه ارتباطی بین استانی در حوزه هلیلان از توابع استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 08 November 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده ظهر جمعه در بازید از بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول گفت: باحضور مسئواین ، نمایندگان پلیس راه استان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرمانداری شهرستان چرداول و بخشداری هلیلان از مسیرهای پیشنهادی برای این موضوع بازدید میدانی به عمل آمد.

وی افزود: از بین سه مسیر پیشنهادی برای ایجاد این راه ارتباطی یکی از مسیرها به طول حدود ۶ کیلومتر بالاتفاق مورد تایید قرار گرفت و مقرر است ایجاد این راه ارتباطی در کمیسیون های تخصصی استانی نهایی شود.

 رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به وجود نسبیت های قومی بین روستاهای دو سر مسیر پیشنهادی و همچنین تعاملات و تردد فراوان روستاهای سمت استان ایلام به کرمانشاه، با ایجاد این راه ارتباطی بیش از ۴۰ کیلومتر مسیر موجود برای تردد کوتاه و نقاط مستعد حادثه و خطرات جاده ای مسیر تردد این عزیزان کاهش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: توجه به مناطق محروم استان در حوزه جاده ای و افزایش سطح ایمنی ترافیک در جاده های روستایی یکی از اولویت های پلیس راه استان و مسئولین استان ایلام است.

همتی زاده همچنین گفت: ایجاد این بستر نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت در دستیابی به مقصد، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، صرفه جویی اقتصادی، افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت: امیدواریم با آغاز عملیات اجرایی و ایجاد این مسیر توانسته باشیم گام کوچکی در راه خدمت به مردم عزیز و شریف این منطقه از استان برداشته باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دقیقا نگفتین کجا؟ و چطور...هیچی از این خبر متوجه نشدیم...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار