مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: امسال همچنین ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار استانی برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی در روستاهای استان هزینه می شود.
کد خبر: ۷۹۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 07 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب اله محبی افزود: این اعتبار از محل اعتبارهای ملی برای بازسازی و نوسازی زیرساخت های روستایی در معرض حادثه استان هزینه می شود.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار در مراحل اولیه، اظهار کرد: با استفاده از ماشین آلات بنیاد مسکن دایت های حفاظتی در روستاهای در معرض حادثه و روستاهای خسارت دیده در دست اقدام است و سایر روستاها نیز در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: امسال همچنین ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار استانی برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی در روستاهای استان هزینه می شود.

محبی از تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: تهیه طرح هادی برای ۷۰ روستای زیر ۲۰ خانوار استان با حمایت استاندار و معاونت عمرانی استاندار ایلام در حال انجام است که در کشور کم نظیر است.

معاون عمرانی استاندار ایلام به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از روند ساخت و سازهای منازل مسکونی و مسیر ورودی روستای بیشه دراز و مشکلات کانال کشی و جدول کشی این روستا بازید کردند.

معاون استاندار ایلام در این بازید با اشاره به دستور استاندار برای بازدید از روند ساخت و سازها و مشکلات این روستا گفت: مشکلات این روستا در دو بخش زیرساختی و ساخت و ساز منازل مسکونی بررسی و پیگیری می شود.

احمد کرمی افزود: در بخش ساخت و سازها اقدامات خوبی انجام شده است که بخشی از کار نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی روستا اظهار کرد: بخشی از مشکلات زیرساختی روستا حل شده و بخشی بدلیل توپوگرافی روستا نیازمند پیگیری و تکمیل شدن است که در این بازدید تصمیمات لازم منظور خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام از دسته بندی مشکلات این روستا خبر داد و افزود: بخشی از مشکلات در سطح استان قابل حل است و برخی نیازمند پیگیری از مرکز هستند که در جهت رفع مشکلات مردم حتما پیگیری خواهند شد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار