در بازی با فولاد داور برای قرمزها پنالتی گرفت که لااقل حرف مربی آرژانتینی در این بازی به اجرا درآمد و ترابی پنالتی زد. شاید اگر دوره برانکو بود، باز خود علیپور پشت توپ می‌رفت و مربی هم لام تا کام حرف نمی‌زد!
کد خبر: ۷۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 07 November 2019

گابریل کالدرون جای برانکویی را در پرسپولیس گرفته که سه قهرمانی پیاپی آورد؛ بنابراین مردم فعلا همه چیز مربی کروات را بهتر از جانشین آرژانتینی‌اش می‌دانند، اما واقعا در جزییات اینطور نیست.

به گزارش آی اسپورت، به عنوان مثال بعد از پنالتی چیپ مهدی طارمی که برابر الریان خراب شد، برانکو اعلام کرد مهاجم بوشهری در تیم او دیگر پنالتی نخواهد زد. با این وجود بلافاصله در بازی بعدی پرسپولیس اعلام پنالتی شد و طارمی ضربه را در مقابل ماشین‌سازی به گل تبدیل کرد.

در مصاحبه‌های بعد از بازی هم بازیکنان پرسپولیس صراحتا گفتند خودشان تصمیم گرفتند طارمی پشت توپ برود و البته برانکو هم در قبال روی زمین ماندن حرفش فقط سکوت کرد. این بار هم کالدرون بعد از پنالتی چیپ علیپور همان جمله برانکو را به زبان آورد و گفت این بازیکن دیگر پنالتی‌زن سرخ‌ها نخواهد بود.

پس از آن در بازی با فولاد داور برای قرمزها پنالتی گرفت که لااقل حرف مربی آرژانتینی در این بازی به اجرا درآمد و ترابی پنالتی زد. شاید اگر دوره برانکو بود، باز خود علیپور پشت توپ می‌رفت و مربی هم لام تا کام حرف نمی‌زد!/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار